موفقیت


بستن


تکنسین داروخانه مقدماتی (300 ساعت عملی و تئوری بمدت 3 ماه)

قیمت: 1,500,000تومان

لطفا جهت خرید پکیج تکنسین داروخانه مقدماتی (300 ساعت عملی و تئوری بمدت 3 ماه) با شماره در واتس اپ در ارتباط باشید

خرید از طریق واتس اپ
تکنسین داروخانه در کنار داروساز در بیمارستان، داروخانه و حتی گاهی در برخی از سوپرمارکت ها مشغول به کار است. معمولا این مکان های یاد شده برای بیماران دارو تهیه می کنند.
در بسیاری از داروخانه ها، تکنسین ها با دقت بالایی تمام داروهای موجود در یک نسخه را شناخته و برای مشتری فراهم می سازند. به میزان دوز و مقدار داروی خواسته شده و حتی ترکیب داروها توجه می نمایند.
به طور مداوم به مطالعه و تحقیق در مورد دارو ها ادامه می دهند. از تکنولوژی برای کمک به حفظ سوابق دقیق بیمار، آماده سازی و بسته بندی داروها، و سفارشات استفاده می کنند.
این شغل می تواند، فرصتی عالی برای شما به عنوان یک کار تمام وقت و یا نیمه وقت باشد. به خصوص تکنسین داروخانه شدن فرصتی مناسب برای افرادی ست که قبلا تنها به طور تجربی اطلاعاتی داشته اند و یا افرادی که به طور تئوری از آن با خبر بوده اند و نیاز به دانشی تخصصی به صورت علمی و عملی دارند.
خدمات بهداشت و سلامتی یکی از مهم ترین صنعت ها در کشور هستند، به این دلیل که بیش از ۱۱ میلیون کار برای افراد ایجاد می کند، چه به صورت دولتی و چه به صورت خود اشتغالی. اغلب کارها به کمتر از ۴ سال تحصیلات دانشگاهی نیاز دارد.
درخواست برای تکنسین داروخانه بسیار بالاست و این سطح تقاضا تا حداقل سال 2020 ادامه خواهد داشت. همینطور که تعداد بیماران افزایش می یابد، نیاز به داروخانه، داروساز و تکنسین داروخانه نیز افزایش می یابد. یک تکنسین داروخانه می تواند خیلی سریع پیشرفت کند و با انجام تحصیلات عالیه به یک داروساز مبدل گردد. برخی از تکنسین ها حتی می توانند، مهارت های تخصصی در محصولات استریل، مواد افزودنی، اتوماسیون داروخانه، و سیستم های اطلاعات سلامت، را کسب نمایند.

برچسب ها:

نظر شما برای “تکنسین داروخانه مقدماتی (300 ساعت عملی و تئوری بمدت 3 ماه)”