موفقیت


بستن


دوره استاندارد رهنمودهایی برای ممیزی سیستم های مدیریت(ISO 19011:2011)

قیمت: 800,000تومان

لطفا جهت خرید پکیج دوره استاندارد رهنمودهایی برای ممیزی سیستم های مدیریت(ISO 19011:2011) با شماره در واتس اپ در ارتباط باشید

خرید از طریق واتس اپ

این استاندارد راهنمایی هایی در مورد اصول ممیزی، مدیریت کردن برنامه های ممیزی، اجرای ممیزی های سیستم مدیریت کیفیت و ممیزی های سیستم مدیریت زیست محیطی و نیز رهنمودهایی در مورد شایستگی ممیزان سیستم های مدیریت و کیفیت و زیست محیطی ارائه می کند.
این استاندارد برای تمامی سازمان هایی که نیاز به اجرای ممیزی های داخلی یا بیرونی سیستم های مدیریت کیفیت و یا مدیریت زیست محیطی، یا مدیریت کردن یک برنامه ممیزی دارند کاربرد دارد. به کارگیری این استاندارد برای دیگر انواع ممیزی اصولا امکان پذیر است مشروط بر آن که در چنین مواردی به تعیین شایستگی های مورد نیاز اعضای تیم ممیزی توجه خاص مبذول شود.
مشخصه های ممیزی با اتکا به تعدادی اصول توصیف می شود. این اصول ممیزی را به ابزاری اثربخش و قابل اطمینان برای پشتیبانی از خط مشی ها و کنترل های مدیریت مبدل می سازد که سازمان می تواند بر مبنای اطلاعات فراهم شده از آن، در جهت بهبود عملکرد خود اقدام نماید. پیروی از این اصول پیش نیازی ضروری برای ارائه ی نتیجه گیری کافی و مرتبط از ممیزی و فراهم آوردن این امکان است که ممیزانی که مستقل از یکدیگر کار می کنند در شرایط مشابه به نتایج مشابه دست یابند.

برچسب ها:

نظر شما برای “دوره استاندارد رهنمودهایی برای ممیزی سیستم های مدیریت(ISO 19011:2011)”