موفقیت


بستن


دوره تخصصی کار با دستگاه لیزر موهای زائد 100 ساعته

قیمت: 2,200,000تومان

لطفا جهت خرید پکیج دوره تخصصی کار با دستگاه لیزر موهای زائد 100 ساعته با شماره در واتس اپ در ارتباط باشید

خرید از طریق واتس اپ
لیزر موهای زائد از جمله خدمات پوست و زیبایی است که منحصرا باید در کلینیک های تخصصی پوست و مو انجام شود و پزشکان عمومی مجاز به استفاده از لیزهای پرقدرت (مانند الکس و دایود) نیستند.

نحوه ی عملکرد لیزر بدین صورت است که نور لیزر، با طول موج خاصی، در مدت زمان کوتاه و معین به سطح پوست و موهای روی آن تابانده می شود. این نور برای به دست آوردن تأثیر بهینه بر روی یک قسمت از بافت پوست، و با حداقل تأثیر در بافت اطراف به طور دقیق تنظیم می شود.

در فرآیند رفع موهای زائد با لیزر، نور از مولد نور لیزر تابانده شده و سپس توسط رنگدانه های مو جذب می شود. این نور در حین جذب و عبور از راه مو، به گرما تبدیل شده و سپس گرما بر روی فولیکول های مو (حفره های کوچکی در پوستی که مو از آن رشد می کند) تأثیر می گذارد. در ریشه‌ی موها بلافاصله تبخیر اتفاق افتاده و به اصطلاح، می سوزند و بدین ترتیب دیگر رشد نمی کنند. برای از بین بردن فولیکول مو، لازم است پیاز فولیکول مو که در آن، خون، مو ها را با اکسیژن تغذیه می کند و همچنین سلول های اصلی که مسؤول بازسازی موها هستند سوزانده شوند. برای این منظور گرمای تولید شده توسط لیزر در ساق و ریشه مو، به دمای حدود 70 درجه می‌رسد.

برچسب ها:

نظر شما برای “دوره تخصصی کار با دستگاه لیزر موهای زائد 100 ساعته”