موفقیت


بستن


پرستاری کودک و نوزاد (300 ساعته بمدت 3 ماه)

قیمت: 1,000,000تومان

لطفا جهت خرید پکیج پرستاری کودک و نوزاد (300 ساعته بمدت 3 ماه) با شماره در واتس اپ در ارتباط باشید

خرید از طریق واتس اپ

همگام با افزایش زنان شاغل در کشور، افراد و مراکز مسئول نگهداری از نوزادان و کودکان مانند مهدکودک ها و پرستاران کودک در کشور ایجاد شده اند. آنها در ساعاتی که مادران سرکار خود هستند و یا برای کاری نمی توانند در کنار فرزندانشان باشند، از بچه ها مراقبت می کنند. برخی از مادران ترجیح می دهند به جای گذاشتن فرزند خود در مهدکودک، پرستاری را استخدام کنند که در خانه از او مراقبت کند. حتی در برخی موارد پرستار کودک به صورت شبانه روزی به نگهداری از کودک می پردازد.

بنابراین کار پرستار کودک معمولا مراقبت از کودکان در خانه های شخصی افراد است. میزان و نوع مسئولیت پرستار بر اساس سن کودک و تعداد آنها متفاوت است. مثلا برای نوزاد، پرستار باید به موقع به او غذا داده، پوشکش را تعویض و به میزان لازم او را بخواباند. ولی وقتی از کودک ۵ ساله مراقبت می کند، درکنار غذا دادن، تعویض لباس و خواباندن، باید با او بازی کرده، او را به گردش برده و آموزش هایی را نیز به او بدهد.

پرستار کودک قبل از هر چیز باید عاشق بچه ها باشد و از نگهداری و بودن با آنها لذت ببرد. همچنین باید مهربان، صبور، باحوصله و تا حدی شوخ طبع باشد. او باید خلاق بوده و بتواند فعالیت های جالب و جذابی را برای بچه ها تدارک ببیند.

برچسب ها:

یک دیدگاه برای “پرستاری کودک و نوزاد (300 ساعته بمدت 3 ماه)”

  1. مینا پرتوی

    من میخوام مدرک بین المللی پرستاری کودک بگیرم یااینکه یه مدرک معتبر دررشته پرستاری کودک چکار باید کنم