موفقیت


بستن


دوره دستیار کاشت مو (100 ساعت بمدت 2 ماه) با مدرک معتبر مجازی

قیمت: 3,000,000تومان

لطفا جهت خرید پکیج دوره دستیار کاشت مو (100 ساعت بمدت 2 ماه) با مدرک معتبر مجازی با شماره در واتس اپ در ارتباط باشید

خرید از طریق واتس اپ

دوره دستیار کاشت مو برای افراد مختلف که به این حوزه علاقه دارند بسیار کاربردی است. کاشت مو یا تراکاشت مو یک نوع تکنیک جراحی می باشد که در این تکنیک از ریشه های مو ی بیمار برداشت و در ناحیه های خالی سر بیمار قرار داده میشود.

روش های کاشت مو

کاشت مو به روش FUT  و کاشت مو به روش FIT  دو نوع تکنیک کاشت مو می باشند که برای پیوند موی طبیعی از این دو روش استفاده می شود . در مواقعی که این دو روش با یک دیگر استفاده می شوند به آن کاشت موی ترکیبی گفته می شود.

مدت زمان دوره دستیار کاشت مو 

این دوره در آکادمی فارابی به مدت 100 ساعت و در 2 ماه برگزار می گردد. کاملا مجازی و آنلاین. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

این دوره نیز مفید است: دوره زیبایی پوست و مو

برچسب ها: ، ،

5 دیدگاه برای “دوره دستیار کاشت مو (100 ساعت بمدت 2 ماه) با مدرک معتبر مجازی”

  1. صابر

    سلام .
    برای اخذ مدرک قابل استفاده و شرکت در این دوره چه مدرکی نیاز هست ؟ آیا با مدرک غیر مرتبط مثل مهندسی عمران هم میشه شرکت کرد و مدرک معتبر گرفت ؟

  2. سمیرا

    سلام اعتبار این مدرک درچحد هست؟برای استعلام از کشورهای دیگه معتبر هست یا فقط ایران؟ و اینکه نیاز به حضوری بودن هست یا خیر؟چون خودم تکنسین کاشت مو هستم و فقط مدرک معتبر در این زمینه برای ارائه به کشورهای دیگه میخام

    • admin

      درود
      بله مدارک معتبر هستند با کد رجیستری و استعلام آنلاین در سراسر جهان.

  3. هومن

    سلام من پرستار هستم ۷ سال سابقه کار دارم
    دارم کلینیک زیبایی پوست و مو و لیزر میزنم و شدیدا به این مدرک معتبر نیاز دارم لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم ۰۹۱۱۲۲۹۳۷۴۲
    هومن قاسم نژاد مازندران