موفقیت


بستن

دوره استاندارد مدیریت کیفیت -رضایت مشتری -راهنمای منشور رفتاری برای سازمان ها (ISO 10001:2007)

قیمت: 200,000تومان

حفظ سطح بالایی از رضایت مشتری یک چالش مهم برای بسیاری از سازمان ها است.یکی از راه های مقابله با این چالش استفاده از یک سری اصول رفتاری به منظورکسب رضایت مشتری است. ISO10001 رهنمودهایی برای برنامه ریزی، طراحی، توسعه، پیاده سازی، نگهداری و بهبود رضایت مشتری را فراهم می کند. این استاندارد جهت عمل کردن به وعده هایی که شرکت ها در مورد رفتار خود حین ارائه محصول به مشتریان می دهند کاربرد دارد و چنانچه این وعده ها محقق شوند باعث افزایش رضایت مشتری می شود.

نظر شما برای “دوره استاندارد مدیریت کیفیت -رضایت مشتری -راهنمای منشور رفتاری برای سازمان ها (ISO 10001:2007)”