موفقیت


بستن

دوره مدیریت ارتباط با مشتری

قیمت: 250,000تومان

دوره مدیریت ارتباط با مشتری ، آموزش مجموعه ی کاملی از روش ها و استراتژی های مختلف برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده و افراد مرتبط با کسب و کار در امور بازاریابی ، فروش و خدمات ، بدون در نظر گرفتن مسیر های ارتباطی با مشتریان می باشد . مدیریت ارتباط با مشتری ، یک استراتژی تجاری جهت مدیریت مشتریان برای توسعه شرکت و بهینه کردن ارزش شرکت و فروش در بلند مدت است . مدیریت ارتباط با مشتری، راهبرد جامع کسب و کار و بازاریابی است که فرایندها و تمامی روند کسب و کار را مشتری مدار ساخته و یک پارچه می کند . مدیریت ارتباط با مشتری ، سیستم اطلاعاتی یکسانی است که کلیه فعالیت ها مانند ، برنامه ریزی ، زمان بندی ، و مدیریت فعالیت های بعد و قبل فروش ، از طریق ابزار متعددی چون تلفن ، وب سایت ، و ….. را شامل می شود.

نظر شما برای “دوره مدیریت ارتباط با مشتری”