موفقیت


بستن


دوره کمک مربی مهد کودک (300 ساعت بمدت 3 ماه)

قیمت: 1,000,000تومان

لطفا جهت خرید پکیج دوره کمک مربی مهد کودک (300 ساعت بمدت 3 ماه) با شماره در واتس اپ در ارتباط باشید

خرید از طریق واتس اپ
دستیار مربی مهدکودک به مربی مهد کودک در کلاس درس کمک می کند.
کمک مربی می تواند به دانش آموزان به صورت فردی کمک کند، موارد آموزشی را آماده کند و بر دانش آموزان نظارت کند. کمک مربی مهد کودک مسئول کمک به مربی سر کلاس در انجام وظایف تعیین شده است. آنها ممکن است در توسعه، سازماندهی و اجرای برنامه روزانه تحت نظارت معلم سرپرست کمک کنند. زمانی که مربی مهدکودک نیست، معمولا مسئول نظارت کلاس درس هستند. حضور آنها ممکن است برای کمک به انجام کارها، حضور در جلسات کارکنان و ارائه برنامه های آموزشی مورد نیاز باشد.
وظایف و مسئولیت ها
در همکاری با مربی مهد کودک در کلاس، کمک مربی مهد کودک انجام بسیاری از وظایف مشابه مانند انجام آزمایشات و یا تکالیف، اجرای قوانین کلاس و مهد کودک و خوش آمد گویی به کودکان درهنگام ورود به مدرسه را انجام می دهند.
کمک مربی ممکن است کارهای پشتیبانی مانند سازماندهی پرونده، کپی کردن عکس، تهیه و تولید مواد مورد استفاده در دستورالعمل، بولتن ها و نمایش های کلاس درس را تکمیل کنند.
وظایفی نظیر نگهداری، نگهداری وسایل و پشتیبانی فنی برای کامپیوترهای کلاس درس، ضبط صوت ها یا پروژکتورها احتمالا به عهده کمک مربی است.
مسئولیت های دیگر یک کمک مربی مهد کودک ممکن است شامل موارد زیر باشد:
آموزش و یا کمک به کودکان به صورت فردی نظارت بر کودکان در ناهار، در راهروها، و در تعطیلات کمک به کودکانی که دارای نیازهای خاص هستند همراهی کودکان و مربیان در سفر اسکورت کودکانی که نیاز به ترک کلاس به در هر دلیلی دارند اطمینان از اینکه کودکان با اتوبوس صحیح رفت و آمد می کنند کمک به مربی در جهت آموزش کودکان. نگهداری و زیرنظر گرفتن کودکان به منظور رفع نیازهای آنان تعویض ملحفه و لباس و پوشک کودکان و شستشوی کودکان با رعایت اصول بهداشتی و مراقبت های لازم. کمک در اجرای صحیح برنامه تغذیه کودکان با نظارت مربی و دادن غذا به کودکان شیرخوار و نوپا. هدایت کودکان به توالت و دستشویی و شستشوی آنان با دستکش یک بار مصرف جداگانه در هر نوبت تعویض یا شستشوی هر کودک. رعایت بهداشت فردی و کوتاه نگه داشتن ناخن ها و استفاده از لباس مناسب ویژه مهدکودک با رنگ های شاد و روشن به غیر از سفید. کنترل کامل وضع اتاق و وسایل خواب و بازی کودکان از لحاظ ایمنی و بهداشتی زیر نظر مربی. ارائه گزارش به مربی در صورت مشاهده هر گونه تغییرات خاص عاطفی و جسمی در کودک. همکاری با مربی در حفظ و نگهداری وسایل و تجهیزات مهدکودک و آماده نگهداشتن آنها برای فعالیت های مربوطه همکاری با مربی در مورد پذیرش و یا ترخیص کودکان. تمیز کردن اتاق ها، وسایل و مسیر تردد کودکان زیر نظر مربی مهد کودک.

برچسب ها:

6 دیدگاه برای “دوره کمک مربی مهد کودک (300 ساعت بمدت 3 ماه)”

  1. بهناز

    سلام ببخشید میتونم بپرسم وظیفه کمک مربی چی هستش؟

  2. کشاورز

    سلام با چه مدرکی میشه مربی مهد شد ؟من شنیدم که بعضی مهد کودک ها با مدرک دیپلم هم مربی استخدام میکنن

  3. مریم

    خانم حدیث گودرزی مربی مهد هستند ؟؟؟
    من فرزندم رو میخوام مهد بزارم دنبال مربی مطمئنم

  4. مریم

    سلام خانم گودرزی مربی هستن ؟ چون برام خیلی مهمه فرزندم رو مهد خوب بزارم